כיצד תוכל לשווק את העסק שלך בקלות בעזרת הדפסה על תיקים?

מזה שנים ארוכות שתיקים משמשים ככלי שיווקי יעיל. איננו צריכים להיות מופתעים מכך, אחרי הכל מדובר בפריט שימושי ויום יומי, בעל שטח רחב המאפשר הדפסה צבעונית וחשוב מכל – פריט המחזיק שנים ארוכות. תכונות אלה הופכות אותו לכלי שיווקי המועדף על עסקים מצליחים רבים. אז אם גם אתם שוקלים את האפשרות של הדפסה על תיקים למטרות מיתוג ושיווק, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר שלפניכם וללמוד על חלק מיתרונותיה. בנוסף, נעניק לכם גם מספר טיפים שיעזרו לכם להשתמש בתיקים לשיווק העסק שלכם בקלות וביעילות.

מדוע כדאי לכם לשווק באמצעות הדפסה על תיקים?

  • כולם אוהבים תיקים – תיקים הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. בין אם אנו לוקחים תיק לעבודה, ללימודים או לסופרמרקט, קרוב לוודאי שלפחות כמה פעמים בשבוע אנו לוקחים עמנו תיק בעת שאנו יוצאים מהבית. לכן, הדפסה על תיקים הינה מתנה טובה ושימושית.
  • פרסום מרהיב ואיכותי – כיום ישנן טכניקות מתקדמות של הדפסה על תיקים, אשר מאפשרות לבצע הדפסה צבעונית עם רקמה ממוחשבת, מה שאומר שתוכלו להפיץ את המותג שלכם בצורה שתמשוך ותסקרן לקוחות פוטנציאליים שייחשפו למותג שלכם.
  • שיווק יעיל וזול – בניגוד לשיטות שיווק אחרות, הדפסה על תיקים אינה כרוכה בהוצאת כסף רב. פירוש הדבר שתוכלו לחסוך במשאביכם הכספיים ומפני שמדובר בפריט שימושי ויום יומי, עדיין תוכלו להבטיח שאנשים רבים ייחשפו לפרסום שלכם.

מספר טיפים לשיווק באמצעות הדפסה על תיקים

 

  • עיצוב ייחודי ומעניין – אם תעניקו במתנה תיק אפרורי ומשעמם, לא תהיה ללקוחות שלכם שום סיבה להסתובב איתו ברחוב (ולחזק את המותג שלכם). לכן כדאי להשקיע בעיצוב צבעוני ומקורי, על מנת שתוכלו להגביר את הסיכויים שהלקוחות שלכם יבחרו לצאת עם התיק לרחוב ולחשוף אותו לעיני לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, ככל שתבחרו בעיצוב מעניין ומקורי יותר, כך תיצרו רושם ראשוני חיובי עז יותר בקרב כל מי שייחשף אליו.
  • בחירת חומרי גלם איכותיים – כדי למקסם את ההשקעה שלכם בתיקים מודפסים למטרות שיווק, חשוב שתקפידו לבחור תיקים העשויים מחומרי גלם איכותיים בלבד. נכון, תצטרכו לשלם על כך מחיר יקר יותר, אך בדרך זו תוכלו להאריך את התקופה שבה הלקוח ישתמש בתיק ויחשוף אותו בציבור. בנוסף על חשיפה ארוכה יותר, ככל שהאדם המשתמש בתיק מרבה ללבוש אותו, כך הוא עצמו יתחבר למותג בצורה חזקה יותר.
  • בחירת תיקים שימושיים – תיק הוא פריט יום יומי, לכן חשוב לבחור תיק להדפסה שבנוי בצורה שימושית. בין אם מדובר בתיק גב או תיק צד, חשוב לוודא שהוא יהיה מספיק גדול לאחסון פריטים, בעל מספר כיסים, רוכסנים, כפתורים וכל מה שצריך כדי להיות תפקודי ושימושי.

תיקים מודפסים יכולים לשמש כמתנה עבור מורות, אנשי עסקים ואף כמתנות סוף שנה לגני ילדים.

Leave a comment