מיתוג החברה ע”י חולצות עם הדפס – כיצד תעשו זאת כמו שצריך?

בעולם של תחרות עסקית הולכת וגוברת, על בעלי עסקים לעשות כמיטב יכולתם להגביר את מודעות הצרכנים לשירותים ולמוצרים שהם מציעים. אחת מן הדרכים לעשות זאת היא מיתוג החברה באמצעות הדפסים על חולצות. הדפסת חולצות היא כלי שיווקי משתלם, אשר בעת ובעונה אחת מביע את הערכת החברה לצרכנים ומחזק את נוכחות המותג בתודעתם, כך שהם ירצו לחזור וליהנות משירותיה ומוצריה.

בנוסף על כך, לקוחות הלובשים חולצות עם הדפס של סמל החברה למעשה עוזרים לכם לחזק את מותג החברה שלכם, מפני שבעודם הולכים להנאתם ברחוב הם חושפים את הסמל (והמסר השיווקי) של החברה בפני אינספור לקוחות פוטנציאליים. אתם בוודאי כבר יכולים לדמיין חלק מהיתרונות של מיתוג החברה באמצעות חולצות עם הדפס, אז כל שנותר הוא להביא בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

בחירת חולצות עם הדפס

ראשית עליכם לחשוב היטב ולהחליט על איזה סוג של חולצה ברצונכם להדפיס. ישנן חולצות טי, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, קפוצ’ונים, גופיות וכדומה. אז כיצד תדעו במה לבחור, מבין כל האפשרויות האלה?  ובכן, החלטתכם תלויה בעיקר קהל היעד שלכם ובמזג האוויר. למשל, אם אתם מעוניינים לשווק לספורטאים, כנראה שיהיה עדיף לכם להדפיס על חולצות ספורט וגופיות. אם תרצו לשווק בעונת החורף, כמובן שהחולצה תכוסה בקפוצ’ון, לכן עדיף לכם לבחור באפשרות של הדפסת חולצות עם קפוצ’ון.

מיקום סמל החברה

בעת הדפסת חולצות, חשוב להקדיש תשומת לב רבה לבחירת מיקום סמל החברה. אחרי הכל, אתם רוצים לחשוף את סמל החברה שלכם בפני כמה שיותר אנשים, נכון? רוב בעלי העסקים נוטים להעדיף למקם את סמל החברה במרכז החולצה, בהנחה שכך המסר שלהם ייראה על ידי יותר אנשים. אך למעשה, רוב האנשים מעדיפים שלא להיות פרסומת מהלכת, לכן עדיף לבחור מיקום פחות פולשני.

הענקת חולצות עם הדפס במתנה

עם סיום התהליך של הדפסת חולצות, כעת נותר לכם להפיץ את החולצות ברבים. תחילה אתם יכולים, בתור ניסיון, להעניק ללקוחות המובחרים שלכם חולצות עם הדפס במתנה. כך אתם יכולים להגביר את הסיכויים שהם באמת ילבשו אותן, מפני שקרוב לוודאי שהם באמת מעריכים את העסק שלכם. לאחר תקופת ניסיון ועריכת השינויים המתאימים, תוכלו להתחיל לחלק חולצות עם רכישה מעל סכום מסוים או כחלק ממבצעי קידום מכירות.

נצלו את כוחן של הרשתות החברתיות

חולצות עם הדפס של סמל החברה הן הזדמנות נהדרת להשיק קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות. אתם יכולים להזמין גולשים לעשות לייק לדף העסק שלכם ולקבל חולצה במתנה, אתם יכולים לעשות תחרות ולבקש מגולשים לשלוח לכם תמונה עם החולצה של העסק בתמורה להנחה משמעות וכדומה. הדפסת חולצות תעניק לכם דרך מקורית נוספת לטפח קשרים עם לקוחות קיימים ולקוחות חדשים.

Leave a comment