10 רעיונות מקוריים למשפטים מצחיקים להדפסה על חולצות

חולצות הן אחד מפריטי הלבוש שכל בני האדם לובשים, ללא כל הבדל במין, גזע, דת או מעמד. אפילו אנשי עסקים שמקפידים ללבוש חליפות עסקים יוצאים לעשות ספורט עם סווטשירט או הולכים לישון עם טי שירט. ומפני שמדובר בפריט כה נפוץ, אין זה פלא שהתופעה של הדפסים על חולצות נעשתה כה פופולארית בימינו.

במאמר זה נביא בפניכם עשרה מצבים בחיים שפשוט דורשים הדפסה על חולצות, על מנת שתוכלו לחגוג את האירוע או המועד כמו שצריך ולציין אותו בצורה שתזכיר לכם אותו גם בעוד שנים רבות.

1. הדפסים על חולצות החתן

כיום אין חתן במדינת ישראל שלא מחליף לפחות כמה חולצות עם כיתובים משעשעים לאורך החתונה. אפשר לראות הדפסים כמו: “אני פה בגלל אישתי”, “אני מהצד של הכלה”,  “סוף המשחק” וכדומה.

2. הדפסת חולצות לאורחים בחתונה

אחת מהאטרקציות הבולטות ביותר בעולם הפקת החתונות היא הדפסת חולצות לאורחים, עליהן אפשר להוסיף כיתובים מצחיקים כמו “השתתפתי בחתונה של דנה ואיציק, וכל מה שקיבלתי זו החולצה העלובה הזאת”.

3. חולצות למסיבת רווקים

מסיבת רווקים מהווה הזדמנות אחרונה עבור החתן וחבריו הקרובים לחגוג את ימי הרווקות האחרונים באחווה גברית בסגנון של פעם. מדובר על הזדמנות נהדרת לבחור עבור המשתתפים במסיבה הדפסים על חולצות שכולם יוכלו ללבוש כצוות מגובש. למשל, אפשר לכתוב על החולצה: “מה שקורה במסיבת הרווקים, נשאר במסיבת הרווקים”.

4. חולצה לבר מצווה

בר מצווה הוא אירוע נוסף שמתאים במיוחד עבור הדפסת חולצות. אפשר לבצע הדפסה על חולצות בשביל חתן בר המצווה, כמו למשל “עליתי לתורה, עכשיו אני רק מחכה שיצמח לי שיער בבית השחי”. או הדפסים על חולצות עבור האבא, כמו למשל “ברוך שפטרני…”

 5. הדפסת חולצות ליום גיבוש

יום גיבוש הוא הזדמנות מצוינת ללכד את צוות העובדים בפעילות משותפת. אחד מהגורמים הבולטים שמסייעים בפעולת ליכוד זו, הוא שימוש בחולצות מודפסות. ניתן לכלול בחולצות משפטים מעוררי השראה ומשעשעים כמו למשל :”כאשר הגלים מתחזקים, החזקים מתגלים”.

 6. הדפסה על חולצות לטיול מאורגן

טיולים מאורגנים תמיד משאירים זכרונות נעימים ממקומות קסומים ורחוקים, ואין כמו הדפסת חולצות כדי להוסיף ולחזק את הזכרונות הנעימים האלה. אפשר לכתוב למשל משפטים מצחיקים כמו “אתה מוכן להיות המדריך שלי?” או “למישהו יש מפה?”

7. הדפסים על חולצות לכבוד סוף שנת הלימודים

סוף שנת הלימודים זו הזדמנות של התלמידים לשבור דיסטנס עם המנהלת שלהם, ואפשר לעשות זאת באמצעות הפקת חולצה עם כיתוב משעשע בסגנון “נורית, תודי שמחזור כזה עוד לא קיבלת בחיים!”

8.  הדפסים על חולצות לסוף שנה בגן הילדים

אין ספק שמדובר באירוע משמח, אותו אפשר וכדאי גם לציין בעזרת הדפסה על חולצות עם כיתוב כמו: “לסיים גן חובה – זה לא משחק ילדים”.

9.  הדפסת חולצות לכבוד סוף מסלול

חולצות סוף מסלול לוכדות את האווירה והווי במהלך המסלול, ולכן כדאי לכלול בהן בדיחות שיאפשרו לכם להיזכר בחוויה בצורה חיובית, כמו למשל “אם הכל בראש, אז למה כואבות לי הרגליים?”

10.  חולצות עם משפטים לסוף הטירונות

גם סוף הטירונות הוא אירוע שפשוט דורש הדפסים על חולצות, וגם במקרה הזה כדאי לכלול משפט שיסכם בצורה משעשעת את החוויה שעברתם. כמו למשל ” הגאווה היא זמנית, הכאב נצחי”.

Leave a comment